Dla kogo restauracje?
Restauracja |
Bardzo łatwo zauważyć jak szybko powstają nowe knajpy w
Krakowie. Cel jest jeden: zysk. Wszystkie „straty” które są generowane poprzez
inwestycje, powinny się zwrócić w momencie otwarcia lokalu i wcześniejszego
jego rozreklamowaniu. Najlepszym i najtańszym źródłem reklamy jest Internet. Właśnie
to dzięki niemu można niemalże bez opłat przedstawić, zaprezentować własną działalność
i czerpać z tego zyski. Nie wystarczy jedynie stworzyć strony internetowej i
jej postawić na serwerze. To jest dopiero czubek góry lodowej! Żeby dobrze się
wypromować w sieci, należy pokazać wyszukiwarce internetowej że nasza strona „żyje”
a informacje na niej zawarte są cały czas aktualizowane. Jeżeli zostanie
stworzona statyczna strona (wizytówka) która nie wnosi nic ciekawego tylko
jedną informację, wówczas bardzo pewne, że wyszukiwarka internetowa potraktuje
ją jako coś nie wartego uwagi i tym sposobem, nasza docelowa strona internetowa
straci bardzo dużo na znaczeniu. W jaki sposób najlepiej jest poszukiwać w
sieci trafnych informacji? Wystarczy wprowadzić do wyszukiwarki określoną frazę
(słowo) wraz z miastem, na przykład „restauracjeKraków”. W taki sposób zostaną zwrócone wyniki najtrafniejszych stron,
które posiadają zadeklarowane przez nas słowo i do tego zawęzimy poszukiwania
do miasta Kraków. Trafność danej strony ustalana jest na podstawie odnośników
do niej prowadzących oraz zagęszczenia słów kluczowych. Na pozycję danej frazy
ma bardzo wiele czynników, jednak naprawdę warto zwrócić szczególną uwagę na opis
strony i to co się na niej znajduje.
Smak a pozycja
Jest smak możliwy przez PC? |
Czy faktycznie jest możliwe żeby za pośrednictwem Internetu
przekazywać tak ważne informacje jak doznania smakowe? Może się to wydawać
dziwnym, ale w jakimś stopniu jest to możliwe. Strony ogłaszające się w sieci i
mające swój udział w tworzeniu blogów kulinarnych mają naprawdę wiele do
powiedzenia a ich opinia jest bardzo ważna. Jedzenie można próbować opisywać, a
to pozwala na podzielenie się z innymi naszymi przemyśleniami na jego temat.
Knajpy muszą mieć naprawdę dużo do zaoferowania jeżeli chcą się przebić na tak
ciężkim i konkurencyjnym rynku jakim jest gastronomia.
Brak komentarzy:
Prześlij komentarz