środa, 5 listopada 2014

Rewolucje



Dużo zależy od tego, w jaki sposób zostanie przedstawiona restauracja. Jak wiadomo, są sposoby na reklamę knajpy przy użyciu jakiejś znanej osoby  Niestety nie zawsze przynosi to odpowiedni skutek, a często okazuje się wydaniem pieniędzy w błoto. Najlepszym przykładem są Kuchenne Rewolucje i Magda Gessler w odcinku z knajpą o nazwie „Matalmara”.
  Rewolucja przeprowadzona tam miała okazać się ogromnym sukcesem, niestety było inaczej. W dużej mierze jest to wina personelu, który nie chciał przyjąć jakże ciężkiej zmiany. Sama nazwa zmieniona na „Zloty Ziemniak” wzbudzała u właścicieli bardzo dużo kontrowersji. Kucharz nie przyjmował do wiadomości, że najważniejszy jest produkt i to żeby był świeży. Niestety używał starych, niesmacznych warzyw i próbował z nich przygotować coś bardzo smacznego. Magda Gessler przywiązuje bardzo dużo uwagi do tego co podaje innym, ponieważ najważniejszy jest klient, jego satysfakcja, a dopiero później jedzenie. Kraków bardzo dobrze radził sobie z usatysfakcjonowaniem swoich gości, lecz widać że coś się zmieniło, ponieważ jeden z kolejnych odcinków dotyczył właśnie tego miasta. Przeprowadzona tam rewolucja dotyczyła restauracji której kuchnia dotyczyła Tajlandii. 
Jedzenie pyszne i niesamowite menu dnia. Niestety problem był z pozyskiwaniem nowych klientów, których w mieście powinno być pełno.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz