Dużo zależy od tego, w jaki sposób zostanie przedstawiona
restauracja. Jak wiadomo, są sposoby na reklamę knajpy przy użyciu jakiejś
znanej osoby Niestety nie zawsze
przynosi to odpowiedni skutek, a często okazuje się wydaniem pieniędzy w błoto.
Najlepszym przykładem są Kuchenne Rewolucje i Magda Gessler w odcinku z knajpą
o nazwie „Matalmara”.
Rewolucja przeprowadzona tam miała okazać się ogromnym
sukcesem, niestety było inaczej. W dużej mierze jest to wina personelu, który
nie chciał przyjąć jakże ciężkiej zmiany. Sama nazwa zmieniona na „Zloty
Ziemniak” wzbudzała u właścicieli bardzo dużo kontrowersji. Kucharz nie przyjmował
do wiadomości, że najważniejszy jest produkt i to żeby był świeży. Niestety używał
starych, niesmacznych warzyw i próbował z nich przygotować coś bardzo
smacznego. Magda Gessler przywiązuje bardzo dużo uwagi do tego co podaje innym,
ponieważ najważniejszy jest klient, jego satysfakcja, a dopiero później jedzenie. Kraków bardzo dobrze radził sobie z usatysfakcjonowaniem swoich
gości, lecz widać że coś się zmieniło, ponieważ jeden z kolejnych odcinków dotyczył
właśnie tego miasta. Przeprowadzona tam rewolucja dotyczyła restauracji której
kuchnia dotyczyła Tajlandii.
Jedzenie pyszne i niesamowite menu dnia. Niestety problem był z pozyskiwaniem nowych klientów,
których w mieście powinno być pełno.
Brak komentarzy:
Prześlij komentarz